måndag 26 maj 2008

halloooou

hejsan bloggen. usch vilken dag ska jag säga, började med huvudvärk som in
i bänken imorse, inte kul. kom till skolan och vi hade gympa, och det var ju 
ännu roligare, och sen massa andra lextioner. åkte hem och fikade med pappa (alltid
bulle och saft, jag är en sådan svullis) sen hämtade jag en frida och en cosmo och 
la mig på fram sidan och läste, så himla skönt och sen plingade det i telefonen och
alice ville att jag skulle komma, sen fortsatte dagen ganska skönt faktiskt, och nu hamnade  
jag här igen, sovmorgon imorgon som tur är, ska inte vara på skolan för en halv 11, bättre 
en ingenting iallafall. men nu ska jag gå och softa lite vid tven. pusshej <3

2 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Hej flippan ♥

Nej men vad jag blev överraskad nu - vilken fin blogg du har :) Så himla kul! Hit måste jag komma ofta & hälsa på! Lilla A saknar er - hoppas vi ses snart ♥ Hälsa dom andra så mycket!

Kram kram faster J

Jes/Vita villa vila sa...

Hej Flip,

Bara faster som är inne & kollar läget :)

Ses snart va?

Kram J

♥ ♥ ♥